softsvit - Медок, 1С (Тернопіль)

Сфера послуг

1S_box

1С:Підприємство 8. CRM СТАНДАРТ для України

Результати дослідженнь роботи компаній малого бізнесу, проведені компанією “1С-Рарус” в 2009-2010 рр., дозволили створити оптимальне рішення, яке задовольняє потреби малого бізнесу в управлінні продажами, маркетингом і обслуговуванням клієнтів.
Головними перевагами рішення є швидке розгортання системи і можливість самостійного освоєння, без додаткових витрат на впровадження.
Детальніше…

 

1S_box

1С:Підприємство 8. CRM ПРОФ для України

Конфігурація “1С:CRM ПРОФ для України” розроблена в середовищі “1С:Підприємство 8″ і підтримує всі переваги цієї сучасної технологічної платформи: масштабованість, простота адміністрування і конфігурації.
Детальніше…

 

1S_box

1С:Підприємство 8. Салон краси

Галузеве рішення “1С:Підприємство 8. Салон краси” призначене для автоматизації управління та обліку як одиночних, так і в мережевих закладах – салонах краси, перукарнях, манікюрних і масажних салонах, студіях засмаги.
Детальніше…

 

1S_box

1C:Підприємство 8. SPA-салон

Галузеве рішення призначене для автоматизації діяльності мережевих і одиночних SPA-салонів, Wellness-центрів, великих салонів краси та масажних салонів.
Детальніше…

 

 

1S_box

1С:Підприємство 8. Фітнес клуб

Програмний продукт “1С:Підприємство 8. Фітнес клуб” розроблений спеціально для ведення оперативного та управлінського обліку на підприємствах оздоровчого спрямування (фітнес та велнес центри, спорткомплекси, басейни тощо).
Детальніше…

 

1S_box

1С:Управління сервісним центром

Система “1С:Управління сервісним центром” призначена для ведення тільки управлінського обліку і дозволяє:
автоматизувати робочі місця приймальника і майстри;
оптимізувати роботу персоналу і скоротити простої за рахунок використання механізму з розподілу завантаження майстрів, у тому числі і виїзних;
оперативно відслідковувати замовлення на ремонт, стадію їх виконання, вартість робіт і ефективність підприємства;
оптимізувати замовлення запчастин виробникам і постачальникам з урахуванням потреб сервісного центру і наявних заявок на ремонт;
контролювати заборгованість по взаєморозрахунках, в тому числі по гарантійних ремонтах.
Детальніше…