Фотография 1

softsvit - Медок, 1С (Тернопіль)

CRM СТАНДАРТ для України

Особливості програмного продукту

  • можливість автоматичного перенесення даних про клієнтів з “Бухгалтерії для України”, поштової програми та електронних таблиць в CRM-систему і швидкого запуску CRM-системи в роботу (від 30 хвилин);
  • ергономічний і сучасний інтерфейс, який дозволяє швидко освоїти і легко працювати в програмі працівникам компанії незалежно від досвіду роботи з комп’ютером;
  • тільки необхідна невеликим компаніям CRM-функціональність, яка необхідна для роботи з клієнтами та автоматизації внутрішніх процесів управління невеликою компанією;
  • оперативний доступ до необхідної інформації про клієнта в один-два “кліка”;
  • готові сценарії роботи та звіти дозволять в мінімальні терміни запустити систему і почати роботу;
  • можливість віддаленої роботи в CRM-системі через Інтернет – актуально для роз’їзних працівників і керівника;
  • невисока вимогливість до ресурсів використовуваних комп’ютерів, що значно зменшує вартість впровадження CRM-системи – не потрібно купувати нові комп’ютери;
  • доступна вартість рішення, поставка відразу на 5 робочих місць.
У лінійці рішень “CRM для України” представлені програми для різного масштабу та сфери діяльності бізнесу:
“CRM СТАНДАРТ для України. Комплект на 5 користувачів” - продукт дозволяє створювати єдину клієнтську базу компанії з можливістю розмежування прав доступу до інформації: керівник і менеджер. Рішення дозволяє використовувати всі переваги CRM-технологій для компаній малого бізнесу, а також для окремих підрозділів середнього бізнесу з кількістю користувачів до 5 співробітників.

“ CRM ПРОФ для України” - аналітична CRM-система для компаній середнього бізнесу, а також для компаній малого бізнесу з потребою спільної роботи необхідної кількості користувачів в єдиній інформаційній базі. Рішення дозволяє автоматизувати всі бізнес-процеси компанії відповідно до концепції CRM, включаючи відділи закупівель, продажів, маркетингу, сервісного обслуговування та служби якості, а також управляти бізнес-процесами (BPM) на всіх етапах взаємодії з клієнтами і всередині організації. Можливе розширення кількості робочих місць користувачів в залежності від потреб організації.
При виборі рішення для автоматизації процесів взаємин з клієнтами рекомендується керуватися списком поточних завдань автоматизації і кількістю місць.

Відмінності функціональної версії СТАНДАРТ прикладного рішення “CRM”

Назва підсистеми CRM СТАНДАРТ для України CRM ПРОФ для України
Функціонал
Клієнтська база + +
Управління контактами + +
Календар і нагадування + +
Управління продажами + +
Управління маркетингом + +
Розсилки + +
Анкетування і опитування - +
База знань - +
E-mail клієнт + +
Доручення + +
Бізнес-процеси (BPM) - +
Воронка продажів + +
Значні події - +
Інтеграція з MS Word + +
Інтеграція з OpenOffice + +
Налаштування фільтрів для робочого столу + +
Технічні особливості
Можливість зміни і додавання нового функціоналу (конфігурування) + +
Можливість розширення кількості робочих місць + +
Розподілені бази даних (реплікація) - +
Можливість роботи через web-клієнт (через Інтернет) + -
Можливість роботи через “тонкий клієнт” + -

Функціональні можливості

Управління клієнтською базою. Збір всіх даних про клієнтів в єдину клієнтську базу компанії, докладна характеристика про кожного клієнта і контактну особу, розширена аналітика по клієнту, можливість швидкого введення і доступу до інформації про клієнта.
Управління контактами з клієнтами, облік історії контактів з клієнтами, реєстрація потреби клієнтів, оперативна передача інформації між співробітниками, планування контактів, зустрічей.

Управління робочим часом (тайм-менеджмент). Планування і контроль за виконанням доручень, координація роботи в часі між співробітниками, система нагадувань.

Управління продажами. Управління етапами продажу на основі єдиних шаблонів проведення продажу клієнтові, створення типових шаблонів з продажу унікальних для вашої компанії, механізм оперативного управління та аналізу циклу продажів – “воронка продажів”.

Управління маркетингом. Виділення сегментів клієнтів; можливість формувати розсилки електронних листів, проводити телефонні обдзвони, як по сегментам клієнтів (за допомогою майстрів), так і індивідуально. Можливість проводити компанію по пошуку нових клієнтів “холодні обдзвони” із завантаженням клієнтської бази з зовнішніх файлів різних форматів.

Полегшення виконання рутинних операцій, інтеграція з електронною поштою, Переднастроєні звіти, автоматичне виставлення рахунків на оплату і відправлення їх по електронній пошті, пошук двійників клієнтів, групова обробка клієнтів, фільтри.

Юзабіліті. Відображення інформації на “робочих столах”, можливість вибору необхідних в роботі інформаційних блоків, приховування непотрібної або надлишкової інформації, спливаючі інформаційні банери.

Інтеграція з іншими системами. Система має можливості взаємодії з іншими програмами та забезпечує:

  • Двосторонній обмін даними з програмою “1С:Підприємство 8. Бухгалтерія для України” (вивантаження в бухгалтерську програму рахунків на оплату, контактної інформації про клієнта; завантаження з бухгалтерської програми всіх взаєморозрахунків по клієнту: фактичні оплата і відвантаження);
  • Завантаження адресних класифікаторів та іншої довідкової інформації;
  • Завантаження даних з зовнішніх файлів різних форматів (текстових, MS Excell)
  • Персоніфікована розсилка sms повідомлень через сервіс “SMS4B”.

Аналітичні звіти. Багатофакторний аналіз контактів і продажів, аналіз стану роботи з клієнтами, “воронка продажів”, звіти по виконавської дисципліни співробітників, розширений аналіз клієнтської бази і т.д.

Захист інформації. Розмежування прав доступу до інформації для користувачів на рівні об’єктів, а також обмеження по можливості роботи в програмі: через інтернет, тільки в офісі, через інтернет і в офісі.

 

Адреса: 43010, м. Тернопіль, вул. Білецька, 1а
© softsvit