Інноваційне рішення для побудови комплексних інформаційних систем управління діяльністю підприємств різних галузей, управлінські процеси яких вимагають чіткої координації та узгоджених дій декількох виконавців.
Підприємство отримує широкі можливості аналізу, планування і гнучкого управління ресурсами компанії для підвищення її конкурентоспроможності.
Сучасні інструменти ведення операційної діяльності дозволяють підвищити її ефективність.
Співробітники підприємства отримують інструменти для продуктивної щоденної роботи
BAS Комплексне управління підприємством забезпечує узгоджену роботу підрозділів для побудови і виконання планів продажів, виробництва і купівель, оплат із необхідною деталізацією та аналітикою. Система є ефективним інструментом планування ресурсів підприємства.
В системі підтримується створення альтернативних планів за сценаріями. Серед передбачених аналітик планування:
Сформовані планові дані можуть автоматично відобразитися в підсистемі Бюджетування для подальшого використання в фінансових планах. Процедура погодження і затвердження планів заснована на управлінні статусами документів планування. На підставі планів забезпечення потреб можуть бути створені замовлення постачальникам, замовлення на збирання (розбирання), замовлення матеріалів, якщо це передбачено в сценарії планування.
Підсистема Бюджетування дозволяє здійснювати фінансове планування діяльності компанії, проводити фінансовий аналіз, оперативно приймати рішення.
Реалізовані інструменти бюджетування забезпечують гнучкість і масштабованість, надають зручний механізм підготовки бюджетних форм та фінансової звітності:
Підсистема Управління фінансами дозволяє детально аналізувати ефективність діяльності підприємства і розвивати бізнес. Ключові переваги підсистеми:
BAS Комплексне управління підприємством забезпечує відповідні набори інструментів побудови звітності для всіх рівнів структури підприємства:
Масове виробництво
Виробничі потреби відображається планами виробництва, які складаються на конкретні часові періоди виконання (відповідно до обраного сценарію планування: рік, квартал, місяць, тиждень тощо). Планування напівфабрикатів, що використовуються
для випуску продукції, відбувається з урахуванням загальної виробничої тривалості їхнього виготовлення. За даними планів виробництва формується потреба на забезпечення та купівлю матеріалів. Також формується звіт про потреби у трудових ресурсах. Калькуляція собівартості виконується на партію виробництва.
Позамовне виробництво
Виробничі потреби відображаються замовленнями клієнтів, замовленнями на переміщення та іншими замовленнями. Підтримується цільове забезпечення та передача матеріалів у виробництво для випуску продукції під конкретне замовлення. Формується звіт, що відображає потреби у трудових ресурсах для виконання плану виробництва. Калькуляція собівартості продукції виконується також у межах замовлення.
Облік процесу виробництва
Підтримується виробничий облік з фіксацією випуску готової продукції, виконання робіт. Виробничий облік ведеться на рівні підрозділів-виконавців і дозволяє відобразити багатопередільні, як напівфабрикатні, так і безнапівфабрикатні виробничі процеси.
Підтримується автоматизоване списання матеріалів та робіт на випуск:
Дворівнева схема списання матеріалів дозволяє:
Є можливість попереднього розрахунку собівартості протягом місяця та аналізу валового прибутку з урахуванням розрахованої собівартості.
У підсистемі реалізовано облік та засоби аналізу доходів і витрат основної (продаж продукції, товарів і послуг, комісійна торгівля) та інших видів діяльності (продаж необоротних активів, продаж інших послуг, доходи від фінансових вкладень). Облік витрат і розрахунок собівартості продукції виконується на основі даних оперативного обліку.
Класифікація можливих до застосування ресурсів:
Підсистема Управління витратами забезпечує:
У програмі передбачена можливість попереднього та фактичного розрахунку собівартості товарів, послуг та продукції
Попередній розрахунок
Попередній розрахунок призначений для використання торговими організаціями з метою визначення оціночної вартості товарів протягом звітного періоду. Виконується
способом середньої зваженої оцінки. Розраховані значення використовуються для оцінки валового прибутку організації протягом місяця, до проведення фактичного
розрахунку.
Фактичний розрахунок
Фактичний розрахунок виконується за підсумками місячного звітного періоду з повним розрахунком вартості партій руху номенклатурних витрат.
Аналіз собівартості
Розрахована собівартість може бути деталізована за структурою витрат, зокрема із деталізацією до номенклатурних позицій матеріалів, незалежно від кількості переділів виробничого процесу. Такий аналіз істотно підвищує наочність і контроль обґрунтованості виконаного розрахунку собівартості.
Аналіз доходів і витрат, валового прибутку та рентабельності може виконуватися в розрізі організацій, груп аналітичного обліку та інших аналітичних розрізах.
Використання інструментів факторного аналізу собівартості дозволяє: своєчасно корегувати цінові пропозиції, оптимізувати структуру витрат, скорочувати заморожування капіталу в незавершеному виробництві, виключати роботи, незатребувані
зовнішнім і внутрішнім попитом, покращувати схеми мотивації персоналу.
Концепція розрахунку фінансового результату дозволяє враховувати фінансовий результат від основної операційної діяльності та інших видів діяльності, наприклад, інвестиційної, чи продажу основних засобів.
Облік фінансових результатів (прибутку, збитків) ведеться у розрізі напрямів діяльності підприємства.
Склад напрямів може визначатися дуже гнучко – наприклад, вони можуть відповідати точкам продажу (для роздрібних підприємств), асортименту (для дистриб’юторів), проектам тощо. Підтримується опис довільних правил розподілу собівартості і
виручки від продажів за напрямами діяльності, що спираються на аналітику продажів.
Все це дозволяє детально аналізувати ефективність діяльності підприємства і розвивати бізнес за рахунок оптимізації напрямів діяльності.
Програма містить весь необхідний інструментарій для автоматизації бухгалтерського і податкового обліку згідно з українським законодавством, зокрема, підготовку обов’язкової (регламентованої) звітності для подання контролюючим державним органам: форми бухгалтерської звітності, податкові декларації.
Прикладне рішення включає набір стандартних бухгалтерських звітів, які дозволяють аналізувати дані за залишками, оборотами рахунків та проводками у різних розрізах.
Під час формування звітів є можливість налаштувати групування, відбір і сортування інформації, яку виведено у звіт, виходячи із специфіки діяльності організації та функцій, що виконуються користувачем.
Регламентовані звіти, для яких така можливість передбачена нормативними документами, можуть бути вивантажені у електронному вигляді
Основні інновації рішення:
Забезпечує управління повним циклом від управління взаємодією з потенційними клієнтами та підготовки комерційних пропозицій до доставки придбаної продукції і товарів в офіс замовника
Робоче місце «Доставка» дозволяє керувати внутрішньофірмовими перевезеннями, доставкою клієнтам та доставкою від постачальників силами власного транспортного підрозділу або зовнішнього перевізника. Завдання на доставку формуються з урахуванням зони доставки, порядку проїзду адрес доставки, а також з урахуванням вантажопідйомності транспортного засобу
Для надання клієнтам зручного сервісу створення замовлень та аналізу їх виконання призначено спеціальний інтерфейс самообслуговування, який дозволяє:
Для управління купівлями передбачено:
Основні переваги для реалізації купівельної політики компанії:
Підсистема Управління персоналом та розрахунку заробітної плати дозволяє реалізувати кадрову політику компанії. Кадровий облік є самостійною підсистемою, що надає змогу автоматизувати роботу відділу кадрів. Введена кадровим відділом інформація про співробітників використовується суміжними підсистемами, що виключає подвійне внесення інформації.
Керівник підприємства та управлінці, які відповідають за розвиток бізнесу, отримують широкі можливості аналізу, планування і гнучкого управління ресурсами компанії для підвищення її конкурентоспроможності
Керівники підрозділів, менеджери і співробітники, які безпосередньо займаються купівельними, складськими, виробничими, збутовими та іншими задачами із забезпечення операційної діяльності підприємства, отримують інструменти, що дозволяють підвищити ефективність щоденної роботи у своїх напрямах.
Працівники облікових служб отримують засоби автоматизованого ведення обліку в повній відповідності з вимогами законодавства та корпоративними стандартами підприємства
Бухгалтер підприємства з легкістю проводить операції по банкам і касі, валютні операції, веде облік основних засобів, нематеріальних активів, товарів і послуг, виконаних робіт, а також проводить розрахунки з іншими підприємствами, підзвітними особами, з державним та місцевими бюджетами.
Назва | Вартість, грн. (без ПДВ) |
---|---|
BAS Комплексне управління підприємством | 93000,00 |
Назва | Вартість, грн. (без ПДВ) |
---|---|
на 1 робоче місце | 6000,00 |
на 5 робочих місць | 21000,00 |
на 10 робочих місць | 39000,00 |
Розширення кількості автоматизованих робочих місць для продуктів "BAS Комплексне управління підприємством" забезпечується придбанням клієнтських ліцензій на платформу (на 1, 5, 10, 20, 50, 100 і більше робочих місць)
Кількість ліцензій на використання конфігурації і платформи визначається виходячи з потреби в максимальній кількості одночасно працюючих користувачів з конфігурацією. Для роботи у варіанті клієнт-сервер необхідно придбати ліцензію на використання в серверному варіанті.