Підвантажуємо дані

BAS Медицина – рішення для управління медичною установою

BAS Медицина – рішення для управління медичною установою

Цілі та задачі

Призначено для автоматизації діяльності медичних організацій різних організаційноправових форм, які надають медичну допомогу як в амбулаторно-поліклінічних, так і в стаціонарних умовах:

  • обласні лікарні;
  • міські лікарні;
  • районні лікарні;
  • диспансери різних спеціалізацій.

Функціональні можливості по основним робочим місцям та процесам, що автоматизуються

Пошук пацієнта в інформаційній базі

Зручний пошук пацієнта за різними параметрами:

  • за персональними даними
  • за номером карти
  • за даними поліса
  • за даними документа, що посвідчує особу

Заведення медичної карти

Облік параметрів карти пацієнта::

  • ПІБ, дата народження
  • документ, що засвідчує особистість
  • адреси
  • страхові поліси
  • контактні дані
  • прикріплення файлів до медичної карти
  • соціальний статус
  • інформація про інвалідність
  • законні представники
  • родинні зв'язки між пацієнтами
  • законні представники пацієнтів

Формування замовлень

Робоче місце медичного персоналу

Приймальне відділення

Пост відділення

Автоматизоване робоче місце лікаря стаціонарного відділення

Автоматизоване робоче місце лікаря стаціонарного відділення

Взаємодія з PACS і медичним обладнанням за стандартом DICOM 3

Можливі варіанти використання:

З одним або кількома PACS

  • Передача відомостей про пацієнтів і їхніх дослідженнях на медичне обладнання
  • Отримання відомостей від медичного обладнання про виконані дослідження
  • Перегляд вмісту PACS
  • Передача команд в PACS на пересилку зображень з PACS на робочі станції лікарів з програмним забезпеченням, що реалізує функції DICOM
  • Отримання зображень як з PACS, так і від робочих станцій лікарів з програмним забезпеченням, що реалізують функції DICOM Viewer, для збереження зображень з клінічною якістю в складі протоколів досліджень.

Без використання PACS (схема може бути використана в невеликих ЛПЗ, де відсутня необхідність довготривалого збереження зображень в діагностичній якості)

  • Передача відомостей про пацієнтів і їхніх дослідженнях на медичне обладнання
  • Отримання відомостей від медичного обладнання про виконані дослідження
  • Отримання зображень від медичного обладнання для збереження зображень в клінічній якості у складі протоколів досліджень

Автоматизована торгова точка Прийом оплати від пацієнта

  • Оплата виконаних і замовлених послуг
  • Вибір різних способів оплати
  • Можливість часткової оплати замовлення
  • Звіт по виручці АТТ з декомпозицією послуг
  • Оформлення чека на повернення за ненадані послуги протягом однієї касової зміни
  • Оформлення заявки на повернення коштів за послуги після закриття касової зміни
  • Створення довідки для податкового і соціального відрахування Звіти для аналізу реалізації послуг наданих на платній основі

Облік взаєморозрахунків за надані послуги через бухгалтерію медичної організації

Взаєморозрахунки з фізичними особами:

  • Прибуткові касові ордери
  • Надходження безготівкових грошових коштів

Взаєморозрахунки з юридичними особами:

  • Реєстр наданих послуг
  • Картка розрахунків з клієнтами

Функціональні можливості Служби ведення договорів

  • Заключення індивідуальних угод з клієнтами
  • Контроль взаєморозрахунків
  • Обмін зі страховими медичними організаціями

Служба статистики

Формування звітності для амбулаторно-поліклінічних підрозділів:

  • Виручка в розрізі відділень і виконавців.
  • Рух грошових коштів.
  • Зайнятість робочих місць.
  • Прайс-лист.
  • Графік роботи організації.
  • Виконані послуги.
  • Пацієнти, що отримали обслуговування.
  • Завантаженість робочих місць.

Лікарняна аптека

  • Призначена для автоматизації обліку лікарських препаратів, витратних матеріалів медичного призначення, інших витратних матеріалів в лікарняних аптеках, на медичних складах, інших централізованих складах і в відділеннях медичних організацій будь-якої форми власності (госпрозрахункові та бюджетні)
  • Спеціалізоване рішення враховує всі особливості бізнес-процесів лікарняної аптеки всередині медичної організації
  • Поряд з універсальними механізмами обліку ТМЦ передбачені спеціальні механізми для обліку лікарських препаратів
  • Дозволяє організувати систему оперативного обліку і загальної логістики руху ТМЦ в організації (не "набівалка» для статистичних звітів в бухгалтерію, а відстеження потоків ТМЦ в режимі реального часу)

Вартість програмного продукту

Назва Вартість, грн. (без ПДВ)
BAS Медицина. Лікарня 51100,00
BAS Медицина. Поліклініка 30000,00

Клієнтські ліцензії на платформу

Назва Вартість, грн. (без ПДВ)
на 1 робоче місце 4800,00
на 5 робочих місць 17100,00
на 10 робочих місць 30000,00

Розширення кількості автоматизованих робочих місць для продуктів "BAS Медицина" забезпечується придбанням клієнтських ліцензій на платформу (на 1, 5, 10, 20, 50, 100 і більше робочих місць) і клієнтських ліцензій на конфігурацію (на 1, 5, 10, 20 або 50 робочих місць), в разі захисту конфігурації системою ліцензування конфігурацій (СЛК).

Кількість ліцензій на використання конфігурації і платформи визначається виходячи з потреби в максимальній кількості одночасно працюючих користувачів з конфігурацією. Для роботи у варіанті клієнт-сервер необхідно придбати ліцензію на використання в серверному варіанті.

Не знайшли потрібну програму або послугу?

або телефонуйте за номером (097) 3078151

©2008–2025 Всі права захищенні. SoftSvit
Дизайн та розробка сайту: e-client.online