Для підвищення ефективності «довгих» продажів у системі автоматизовано повний процес управління угодою, що складається з декількох етапів. Серед них: підготовка комерційної пропозиції на підставі даних першого контакту з клієнтом; формування комерційної пропозиції; узгодження вартості, графіку оплат і поставок; забезпечення угоди товаром; контроль виконання зобов’язань за угодою.
Для «швидких» продажів – зручний спрощений режим управління процесом продажу.
Передбачена оптимізація роботи компаній, які працюють з групами партнерів з однаковими правилами продажів.
Допускаються різні види процесів продажів, з автоматичним переходом за етапами або ручним переходом з різним складом етапів. Для етапів підтримується зберігання допоміжних документів: регламентів, інструкцій, шаблонів документів та інших матеріалів, необхідних при відпрацюванні процесу.
Підтримуються різні схеми продажів:
У будь-який момент доступна аналітична звітна інформація: про стан замовлень (Очікується погодження, Очікується аванс (до забезпечення), Готовий до забезпечення, Очікується забезпечення, Очікується передплата (до відвантаження), Готовий до відвантаження, В процесі відвантаження, Готовий до закриття, Закрито), про рентабельність, про планову та фактичну заборгованості в розрізі замовлень, термінів оплати та первинних документів.
У системі самообслуговування клієнт може самостійно:
Підсистема дозволяє визначати та реалізовувати цінову політику підприємства відповідно до наявних аналітичних даних про попит і пропозиції на ринку. Підсистема забезпечує:
Програма надає інформацією для своєчасного прийняття рішень про поповнення товарних запасів і оптимізацію вартості продукції, що закуповується. Підсистема призначена для планування купівель і формування замовлень постачальникам відповідно до стратегії поповнення складських запасів і роботи із замовленнями покупців.
Підсистема дозволяє автоматизувати такі операції, як:
Підсистема дозволяє підприємству:
Використання підсистеми управління складом (запасами) дозволяє ефективно організувати складське господарство. Реалізовано детальний оперативний облік товарів на складах, що забезпечує повний контроль запасів товарів на підприємстві.
Прикладне рішення дозволяє:
Організація складського господарства може мати довільну за складністю структуру. Склади або місця зберігання можуть бути розташовані як на території підприємства, так і віддалено.
Для прискорення процесів надходження, відвантаження та інвентаризації товарів на складах можна використовувати різні види торговельного обладнання: сканери штрих-кодів, термінали збору даних.
У програмі реалізована схема ордерного складського обліку. Складські ордери виписуються на підставі документів-розпоряджень, в якості яких можуть виступати замовлення або накладні. Ведеться облік отриманих, але невиконаних розпоряджень.
При використанні контролю залишків у складських комірках система дозволяє управляти розкладкою товарів за місцями зберігання. Алгоритми, що закладені в системі, автоматично підбирають оптимальні місця зберігання при розміщенні товарів.
Для товарів, які зберігаються і відвантажуються в упаковках різного розміру, можливе автоматичне формування завдань на розпакування при дефіциті упаковок меншого розміру.
У будь-який момент можна проконтролювати процес переміщення товарів на складі або процес розміщення товарів, що надійшли у відповідності з виданими електронними розпорядженнями.
Реалізована єдина методика конвертації валюти, не залежно від того, чи це придбання чи продаж валюти:
Ця методика оформлення застосовується не тільки для придбання іноземної валюти за національну, або навпаки, але й для обміну однієї іноземної валюти на іншу (наприклад, продаж USD, придбання EUR).
Ведеться облік собівартості товарів у розрізі організацій, що дозволяє підвищити сумісність з бухгалтерським обліком.
Облік фінансових результатів (прибутку, збитків) ведеться як за підприємством у цілому (це дозволяє визначити фінансовий результат підприємства загалом), так і у розрізі напрямків діяльності підприємства.
Склад напрямків діяльності може визначатися дуже гнучко, наприклад, напрямки можуть відповідати точкам продажу (для роздрібних підприємств), асортименту (для дистриб’юторів), проектам тощо.
Реєстрація та облік витрат здійснюються у розрізі статей витрат і об’єктів аналітики. Налаштування додаткової аналітики може бути виконано самим користувачем. Наприклад, додаткові витрати на купівлю/продаж можуть відноситися на відповідне
замовлення, витрати на зберігання – на склад тощо. Це дозволяє детально аналізувати структуру витрат і співвідносити витрати з виторгом за обраним об’єктом аналітики.
Інші витрати при розподілі можуть включатися в собівартість товарних запасів або згідно налаштованих правил списуватися безпосередньо за напрямами діяльності. Також вони можуть враховуватися як витрати минулих або майбутніх періодів.
Реалізовано повний контур обліку фінансових результатів за напрямами:
Прикладне рішення дозволяє налаштувати «Панель показників» керівника – монітор цільових показників (dashboard), виводячи на нього визначені керівником показники діяльності підприємства.
У BAS Управління торгівлею ведеться облік ПДВ, акцизного податку з роздрібних продажів і єдиного податку. У рішенні не ведеться бухгалтерський облік, але передбачено експорт первинних документів у програму «Бухгалтерія».
Підсистема призначена для виписки податкових документів з можливістю їх вивантаження у формат .xml або безпосередньо у сервіс FREDO Звіт, для реєстрації податкових документів в Єдиному реєстрі податкових накладних (ЄРПН).
Реалізовано автоматичне нарахування податкових зобов’язань та кредиту, виписку податкових накладних з номенклатурним складом поставок.
При створенні вхідного податкового документа на підставі даних поставок, автоматично заповнюється основна інформація про податковий документ, включно з його товарною частиною в розрізі ставок ПДВ.
Підсистема призначена для обліку доходів і витрат платника єдиного податку. Доходи та витрати платника єдиного податку і ПДВ нараховуються при реєстрації вхідних і вихідних платіжних документів (безготівкових та готівкових грошових коштів). Реалізовано автоматичне заповнення «Книги доходів», «Книги доходів і витрат».
Акцизний податок нараховується за ставкою 5% для всіх видів підакцизних товарів та всіх територій. Нарахування здійснюється документом «Звіт про роздрібні продажі». Акцизний податок не нараховується, якщо товар продається для комерційного використання.
Програму інтегровано з сервісом електронної звітності FREDO Звіт. Його можливості:
У BAS Управління торгівлею існує можливість отримувати розшифровки сум показників звітів безпосередньо з сервісу FREDO Звіт.
У програмі реалізовано механізм управління розподіленими інформаційними базами, який забезпечує роботу єдиного прикладного рішення з територіально-розподіленими базами даних, об’єднаними в багаторівневу ієрархічну структуру.
Це дає можливість будувати на основі BAS Управління торгівлею інформаційні системи для підприємств мережевої або холдингової структури, що дозволяють ефективно та оперативно управляти бізнесом і бачити картину «в цілому».
У прикладному рішенні BAS Управління торгівлею реалізовано інтеграцію з прикладними рішеннями «Бухгалтерія» та BAS Роздрібна торгівля.
У програму вбудовані засоби роботи з електронною поштою, які дозволяють значно підвищити оперативність роботи, в першу чергу підрозділів, відповідальних за роботу з клієнтами та постачальниками, збут, купівлі та маркетинг.
Назва | Вартість, грн. (без ПДВ) |
---|---|
BAS Управління торгівлею | 15600,00 |
Назва | Вартість, грн. (без ПДВ) |
---|---|
на 1 робоче місце | 6000,00 |
на 5 робочих місць | 21000,00 |
на 10 робочих місць | 39000,00 |
Розширення кількості автоматизованих робочих місць для продуктів "BAS Управління торгівлею" забезпечується придбанням клієнтських ліцензій на платформу (на 1, 5, 10, 20, 50, 100 і більше робочих місць).
Кількість ліцензій на використання конфігурації і платформи визначається виходячи з потреби в максимальній кількості одночасно працюючих користувачів з конфігурацією. Для роботи у варіанті клієнт-сервер необхідно придбати ліцензію на використання в серверному варіанті.