Підвантажуємо дані

Інформація про сервіс

Сервіс FlyDoc представляє собою модуль, який вбудовується в системи для автоматизації бізнесу BAS і дозволяє обмінюватися юридично значимими електронними документами з користувачами програм FlyDoc, FREDO ДокМен, M.E.Doc, СОТА, через сервер обміну електронними документами ПТАХ.

Сервіс підтримує роботу з кваліфікованими електронними підписами (КЕП) всіх акредитованих центрів сертифікації ключів (АЦСК), в тому числі і з безкоштовними КЕП від Державної Фіскальної Служби України.

Сервіс дозволяє обмінюватися між контрагентами:

  • рахунками,
  • актами виконаних робіт,
  • податковими накладними та додатками 2 до них,
  • товарними і видатковими накладними, прайсами і договорами безпосередньо з програм для автоматизації бізнесу.

Сервіс FlyDoc значно підвищує ефективність бізнесу за рахунок роботи в єдиній системі автоматизації бізнесу. Сервіс дозволяє заощадити кошти і час, зменшити кількість помилок при ручному введені, позбутися від необхідності роздруковувати і відправляти/отримувати поштою паперові копії бухгалтерських документів своїм контрагентам.

Основні можливості сервісу FlyDoc:

  • Створення, підписання, відправка, отримання, узгодження і відхилення електронних документів.
  • Створення електронних документів на підставі документів системи для автоматизації бізнесу.
  • Створення документів в системі для автоматизації бізнесу на підставі вхідних електронних документів.
  • Реєстрація податкових накладних та додатків №2 до них в ДФС.
  • Зв'язок і контроль відповідності облікових документів систем для автоматизації бізнесу і електронних документів.
  • Групове підписання та відправка електронних документів.
  • Створення, підписання та відправка електронних документів за розкладом.
  • Перевірка сертифікатів і установка позначки часу при підписанні електронних документів.
  • Автоматичне отримання електронних документів.
  • Відображення факсиміле на електронних документах.

Умови доступу до сервісу

Сервіс FlyDoc може оформити будь-який користувач основної поставки програмних продуктів BAS. На один реєстраційний номер основної поставки можна оформити необмежену кількість доступів до сервісу FlyDoc. При оформленні доступу до сервісу FlyDoc необхідно обов'язково вказати реєстраційний номер основної поставки і код (ЄДРПОУ або ДРФО) користувача.

Ключ активації діє протягом року з дати реєстрації доступу до сервісу.

Користувачі базової версій не зможуть використовувати сервіс FlyDoc, тому що в базових версіях програм закрита можливість зміни коду конфігурації і відповідно інтеграція сервісу FlyDoc неможлива. Користувачам базових поставок рекомендується використовувати сервіс FREDO ДокМен.

На сайті https://flydoc.in.ua у вільному доступі розміщені для завантаження дистрибутив FlyDoc і користувацька інструкція зі встановлення і використання.

Будь-яка юридична і фізична особа – підприємець (ФОП) має можливість спробувати повнофункціональну версію FlyDoc терміном на 1 місяць безкоштовно, для демонстрації та оцінки можливостей сервісу.

Ціни на онлайн-сервіс «FlyDoc»

Назва сервісу Ціна,грн
Доступ до онлайн-сервісу електронного документообігу "FlyDoc" для юридичної особи на 1 рік 5000
Доступ до онлайн-сервісу електронного документообігу "FlyDoc" для фізичної особи – підприємця (ФОП) на 1 рік 2500

Телефонуйте! Наш менеджер надасть більш детальну інформацію з питань замовлення та використання онлайн-сервісу "FlyDoc":
(0352)42-31-10
(097)307-81-51

Не знайшли потрібну програму або послугу?

або телефонуйте за номером (097) 3078151

©2008–2025 Всі права захищенні. SoftSvit
Дизайн та розробка сайту: e-client.online