Серед програм для торгових компаній, які користуються найбільшою популярністю, можна виділити наступні: BAS Роздрібна торгівля, BAS Управління торгівлею, BAS Малий бізнес. Але як вибрати серед них саме ту, яка найкраще підійде вашому бізнесу?
Спочатку наведемо коротку характеристику, яку надає нам розробник вказаних рішень.
BAS Управління торгівлею - програма, розрахована на торгові операції будь-яких видів. З нею ви зможете контролювати роботу філій і складів, керувати ціноутворенням, стежити за виконанням договірних відносин з контрагентами, планувати і здійснювати маркетингові кампанії.
BAS Роздрібна торгівля - підходить для автоматизації бізнес-процесів роздрібних торгових точок (магазинів), як самостійних, так в складі розподіленої торговельної мережі. Рішення дозволяє автоматизувати облік товарних запасів на складах магазинів та облік грошових коштів в касах, а також може використовуватися в якості робочого місця касира. "BAS Роздрібна торгівля" зручно використовувати спільно з іншими програмами для комплексного вирішення задач.
BAS Малий бізнес - це готове рішення для управління та обліку на підприємствах малого бізнесу. У програмі реалізоване усе найнеобхідніше для оперативного обліку, контролю, аналізу і планування на підприємствах з такими напрямами діяльності, як надання послуг (сервіс), підрядні (проектні) роботи, виробництво продукції, торгівля.
Варто зазначити, що вказані програми використовуються для автоматизації управлінського обліку. Якщо Вам потрібен також бухгалтерський облік, радимо використовувати в «зв’язці» з ними BAS Бухгалтерію.
Особливості перерахованих вище програм для автоматизації торгівлі ми зібрали в зведену таблицю, ознайомившись з якою, можна прийняти рішення, що більше підходить для вирішення ваших завдань. Якщо все ж залишилися сумніви, то наш менеджер завжди готовий надати консультацію абсолютно безкоштовно!
BAS Управління торгівлею | BAS Роздрібна торгівля | BAS Малий бізнес |
|
Діяльність | Роздрібна та гуртова торгівля | Роздрібна торгівля | Торгівля Виробництво Послуги Підрядні (проектні) роботи |
Роздрібна торгівля | + | + | + |
Гуртова торгівля | + | - | + |
Ведення комісійної торгівлі | + | - | + |
Виробництво | - | - | + |
Бухгалтерський та податковий облік | - | - | - |
CRM (Управління відносинами з клієнтами) | + | - | + |
Облік закупівель і запасів. (Надходження товарів, переміщення, повернення постачальникам, інвентаризація, списання) | + | + | + |
Робоче місце касира. Підключення торгового обладнання (фіскальні реєстратори, термінали збору даних, сканери штрих-кодів, електронні ваги, дисплеї покупця, еквайрингові системи, рідери магнітних карт) | + | + | + |
Друк чеків. Формування X та Z-звітів | + | + | + |
Оплата готівкою, платіжною карткою, подарунковими сертифікатами | + | + | + |
Панель “Швидкі товари” в робочому місці касира | + | + | + |
Формування цін. Друк етикеток, цінників. | + | + | + |
Аналіз продажу | + | + | + |
Планування продажу | + | - | + |
Адресне зберігання - облік товарів в розрізі комірок місць зберігання (зони, стелажі, полиці тощо) | + | - | + |
Формування графіків платежів - платіжний календар | + | - | + |
Автоматизація доставки товарів. Маршрутні листи | + | - | + |
Проведення банківських операцій | + | + | + |
Зарплата | - | - | Управлінський облік ЗП |
Кадри | - | - | + |
Облік майна компанії (основні засоби, нематеріальні активи) | - | - | + |
Обмін даними з бухгалтерською програмою | + | + | + |
Звертайтеся до фахівців нашої компанії. Ми з радістю відповімо на Ваші питання!
Обирайте найбільш зручний для Вас спосіб комунікації: Консультації за телефоном: (0352)400-400, (097)307-81-51 (Viber)
Електронною поштою: softsvit@softsvit.te.ua