Для того, щоб автоматично перевидати сертифікати без документів та без відвідування офісу, виконайте наступне:
1. Увійдіть у розділ Адміністрування – Сертифікати – Заявка на сертифікати та у меню Файл оберіть Сформувати заявки
2. У відкритому вікні оберіть Перевидати (без змін у даних).
3. Далі заповнюєте всю необхідно інформацію про контактну особу та обираєте, які саме сертифікати необхідно перевидати.
4. Наступне вікно, що відкриється – це вікно генерації секретних ключів. У ньому, оберіть шлях збереження ваших нових секретних ключів: Зберігати секретний ключ на захищений носій, далі натиснувши кнопку [...] оберіть захищений носій, який має бути під’єднаний до вашого ПК, та у полі Пароль носія ведіть пароль до вашого захищеного носія.
УВАГА! За замовчуванням пароль для захищених носіїв від виробника «АВТОР» стандартний 12345678. При генерації секретного ключа на новий носій необхідно вводити саме його.
Стандартний пароль ви можете змінити або після генерації секретних ключів, або до генерації.
5. Далі необхідно підписати заявку діючим сертифікатом КЕП (ЕЦП).
Операції, що описані у пунктах 4 та 5, будуть автоматично повторені для всіх обраних сертифікатів.
6. Після чого відкриється вікно із вибором адреси, на яку будуть відправлені заявки.
Програма повідомить про успішне відправлення заявок
7. Відкриється вікно Форма оплати, де можна обрати зручний спосіб оплати за отримання сертифікатів.
8. Обов’язково дочекайтеся квитанції №1 та квитанції №2 із результатом обробки ваших заявок.
9. Завантажте нові сертифікати.
10. Відправте повідомлення про реєстрацію КЕП до контролюючого органу.
Будьте пильними! Якщо на вашому носієві “Алмаз-1К” від виробника АТ “ІІТ” вже присутній секретний ключ, тоді автоматична перевидача чи автоматичне продовження сертифікатів буде неможливе саме на цей носій.