Підвантажуємо дані

Як зареєструвати КЕП нових співробітників у ДПСУ

Після отримання нових сертифікатів КЕП необхідно їх зареєструвати в контролюючому органі, для цього виконайте наступне:

1. Із головного меню увійдіть в Звітність – Реєстр звітів оберіть період створення звіту та увійдіть у Файл – Створити звіт.

2. Для юридичних осіб у розділі Державна податкова служба підрозділу Інше із реєстру бланків оберіть документ J1391103 «Повідомлення про реєстрацію електронного підпису».

Якщо ви фізична особа-підприємець (ФОП), тоді необхідно обрати Державна податкова служба – Звітність фізичних осіб та обрати документ F1391103 «Повідомлення про реєстрацію електронного цифрового підпису».

3. Заповніть Повідомлення, підпишіть та відправте. Спочатку його необхідно підписати сертифікатами посадових осіб, зазначених у табличній частині Повідомлення, і лише після цього підписати його сертифікатом керівника, що вже зареєстрований у системі.

Повідомлення розглядається протягом одного робочого дня. Ви маєте отримати звіт про доставку документу, квитанцію з підтвердженням про прийняття Повідомлення та квитанцію з підтвердженням про успішне приєднання до договору.

Не знайшли потрібну програму або послугу?

або телефонуйте за номером (097) 3078151

©2008–2024 Всі права захищенні. SoftSvit
Дизайн та розробка сайту: e-client.online