Підвантажуємо дані

Агент Плюс

Рішення для організацій, що працюють у сфері FMCG

  • Поява даних про замовлення у офісі відразу після відвідування торгової точки
  • Відстеження переміщення виїзних співробітників
  • Можливість зміни продукту під специфіку Вашої компанії
  • Економія за рахунок використання особистих пристроїв співробітників
  • Збільшення кількості відвідуваних торгових точок за день

Для супервайзерів і керівників відділів продажу

  • Отримуйте замовлення від торгових представників протягом 1 хвилини
  • Збільшуйте кількість клієнтів, яких відвідуєте за день
  • Встановлюйте завдання торговим представникам і контролюйте виконання
  • Контролюйте місцезнаходження та переміщення співробітників
  • Формуйте всілякі звіти

Для польових співробітників

Завжди «під рукою»

  • Актуальні дані по залишкам, цінам, заборгованостям клієнтів
  • Інформація про минулі продажі в торгову точку
  • План продажу та відсоток його виконання
  • Виключення паперових документів в роботі
  • Не потрібне додаткове відвідування офісу

Принцип роботи «Агент Плюс: Мобільна торгівля»

Технічні характеристики «Агент Плюс: Мобільна торгівля»

«Агент Плюс: Мобільна торгівля» - самостійний програмний продукт з відкритим початковим кодом та власною базою даних.

За допомогою модулів обміну даними «Агент Плюс: Мобільна торгівля» інтегрується з:

  • 1С:Управління торгівлею для України, редакція 2.3
  • 1С:Управління торгівлею для України, редакція 3.1
  • 1С:Управління торговим підприємством для України, редакція 1.2
  • 1С:Управління виробничим підприємством для України, редакція 1.3
  • 1С:Торгівля та склад для України 7.7
  • 1С:Управління невеликою фірмою, редакція 1.6
  • BAS ERP, не нижче версії 2.1.2.5
  • BAS Управління торгівлею, не нижче версії 3.2.9.3
  • 1С:Бухгалтерія для України, редакція 2.0

А також, можлива інтеграція з іншими інформаційними системами, що конфігуруються

Модуль інтеграції не потрібен для офісної системи:

«Агент Плюс: Управління Дистрибуцією»

У «Агент Плюс: Мобільна торгівля» реалізований двосторонній обмін даними за допомогою 3G, Wi-Fi, GPRS з обліковою системою, встановленою в офісі. Обмін даними здійснюється за допомогою «Агент Плюс: Служба обміну даними» (СОД) або за допомогою FTP-сервера.

Роботи по впровадженню «Агент Плюс: Мобільна торгівля» можуть бути виконані штатними програмістами Вашого підприємства або співробітниками офіційного партнера компанії «Агент Софт».

«Агент Плюс: Мобільна торгівля» працює на мобільних пристроях (смартфони, планшетні комп'ютери) під управлінням операційної системи Android починаючи з версії 4.0 до 9.0.

Мінімальні вимоги до мобільних пристроїв

  • Операційна система: Android починаючи з версії 5 і вище.
  • Процесор: тактова частота від 1 Ghz
  • Розмір оперативної пам’яті (ОЗУ): не нижче 512 Mb
  • Роздільна здатність дисплея: додаток масштабується під будь-який екрана.
  • Наявність інтернет-з'єднання.
  • Вбудована камера: не менше 3 Mpx, автофокус (в разі використання функції сканування через вбудовану камеру мобільного пристрою).

Вимоги до принтерів:

  • Кодування: Ср1251, Cp1125, Ср866, Ср866ukr, KOI8_R, UTF-8, UTF-16
  • Стандарти друку: HP PCL версія 3 і вище (за винятком HP PCL 3 GUI), ESC/P, ESC/POS, ZPL (Zebra Programming Language) і CPCL (Programming Language for Zebra Mobile Printers)
  • Підтримуються термопринтери моделей: UNS SP1.b, Star SM-T300, MPRINT R58, Zebra iMZ 320, DATECS DPP-250, DATECS DPP-450, Rongta RPP-02, Mprint t80, Mini Thermal Printer SM-80B

Вимоги до сканерів штрих-кодів:

  • Модели ChipherLab 1660 i ChipherLab 1661.

«Агент Софт» рекомендує використовувати програмне забезпечення «Агент Плюс: Мобільна торгівля» на мобільних пристроях:

З питань підбору обладнання звертайтеся в Службу технічної підтримки «Агент Плюс»

Функціональні можливості

Програмний продукт «Агент Плюс: Мобільна торгівля» випускається в двох версіях: «Базова» и «Проф».

  1. Базова(1410грн/ліцензія). Сюди входить:
    • збір замовлень
    • контроль співробітників
    • оптимальна ціна
  2. Проф(2420грн/ліцензія). Сюди входить:
    • рішення має відкритий початковий код (змінюйте продукт під потреби бізнесу)
    • торгівля з коліс (van-selling)
    • наявність більше 800 опцій для налаштування

Порівняння версій

  Базова Проф
Збір та обробка заявок на поставку товарів: торговий представник оперативно оформляє заявку на поставку товарів + +
Робота з декількома базами даних: торговий представник на своєму мобільному пристрої може одночасно працювати з декількома базами даних + +
Багатоскладський облік: співробітник може вказати склад, з якого необхідно провести відвантаження + +
Облік взаєморозрахунків: співробітник відстежує платежі та заборгованості кожної торгової точки + +
Облік касових операцій: співробітник самостійно приймає від клієнтів оплату + +
Загальні знижки: співробітник при продажі оперує загальними знижками, передбаченими для клієнта + +
Планування відвідувань торгових точок: співробітник бачить чітко спланований і наочний маршрут відвідування торгівельних точок + +
Онлайн-контроль: контроль переміщення по картах за допомогою GPS і вишок сотових операторів + +
Робота з фотографіями і зображеннями: співробітник використовує зображення для демонстрації зовнішнього вигляду товару і камеру мобільного пристрою для створення фотографій викладки, фасадів торгових точок або самих клієнтів + +
Робота зі сканерами штрих-кодів: в якості сканера штрих-коду співробітник використовує камеру мобільного пристрою або зовнішній портативний сканер за допомогою Bluetooth + +
Необмежена кількість типів цін: співробітник використовує будь-які типи цін (опт, дрібний опт, роздріб та інше) + +
Робота з історією продажу клієнтів і матрицями товарів: при оформленні заявки співробітник може оперувати матрицями товарів і минулими оборотами продажу + +
Деталізація контактної інформації клієнтів: співробітник володіє контактною інформацією клієнта (номер телефону, адреса, фото, день народження та інше) + +
Обмін даними з основної обліковою системою: завдяки бездротовому обміну даними з основною обліковою системою співробітник без зусиль працює поза офісом + +
Постановка завдань: співробітник працює з документом «Завдання» та йому поставлені конкретні завдання для торгових точок - +
Перегляд звітів: співробітник завжди може отримати необхідну йому інформацію зі звітів (наприклад, план продажу і відсоток його виконання) - +
Мерчендайзинг: співробітник фіксує камерою мобільного пристрою викладку товару, торгове обладнання або товари конкурентів - +
Персональні ціни та знижки: співробітник оперує цінами і знижками, передбаченими для конкретних товарів - +
Торгівля з коліс (van selling): співробітник самостійно здійснює доставку та відвантаження товару з оформленням і роздруківкою всіх документів на місці - +
Анкетування клієнтів: співробітник має можливість провести анкетування клієнта - +
Інвентаризація товарів: співробітник має можливість провести інвентаризацію товарів у машині і виявити невідповідність між даними за фактом і обліком - +
Друк документів: друк можливий як на стаціонарних, так і на мобільних принтерах - +
Брендування: можливість оформити додаток під фірмовий стиль вашої компанії - +
Конфігурованість: можливість самостійно розширювати або змінювати функціонал мобільного додатку без участі компанії-розробника - +

*Впровадження "Базової" не потрібно у випадках, якщо в конфігурації на базі платформи "1С:Підприємство" не змінювалися: функціонал обліку взаєморозрахунків, структура довідника товарів, структура документів "Замовлення" i "Касовий ордер". Інакше можуть знадобитися невеликі доопрацювання модуля обміну даними.

Не знайшли потрібну програму або послугу?

або телефонуйте за номером (097) 3078151

©2008–2024 Всі права захищенні. SoftSvit
Дизайн та розробка сайту: e-client.online